Mam pewien problem. Mianowicie pod silnikiem w moim KTM 250 SXF znajduje się śruba. Z tego co wiem odkręcenie takiej śruby jest konieczne przy wymianie oleju, a poza tym przy śrubie jest sitko które wyłapuje opiłki metali. Niestety śruba ta jest przekręcona od wewnątrz i w żaden sposób nie wejdzie tam już żaden klucz. Kieruję się z pomocą do fachowców i tych co mieli już styczność z takim problemem. Słyszałem, że możliwe jest tylko przewiercenie takiej śruby idealnie przy gwincie, chodź podobno jest to bardzo ryzykowne gdyż możliwe jest uszkodzenie ALUMINIOWEJ płyty silnika. Być może ma ktoś jaki pomysł jak się z tym uporać.
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach